Alege noul sediu de birouri în funcție de aceste dotări

Un business de succes are nevoie de o clădire pentru birouri pe măsură.

Perioada pandemică a favorizat lucrul de la distanță, trend ce continuă și astăzi, la mult timp după ridicarea restricțiilor. Totuși, munca de la birou sau în regim hibrid este încă adoptată de multe firme. Acest lucru se vede și prin accesarea frecventă a serviciului de mutari firme din cadrul companiilor experte în relocări. Însă cum știi că ai ales clădirea potrivită afacerii tale? Iată câteva sfaturi utile.

1. Zone de lucru bine organizate

Este bine de știut că acolo unde activitatea profesională se desfășoară la birou, există proiecte de echipă și task-uri individuale. Întrucât angajații își petrec multe ore pe zi la job, spațiul de lucru trebuie să ofere confort și intimitate, dar și să faciliteze comunicarea dintre colegi. Specialiștii în resurse umane sunt de părere că mediul în care se derulează programul de lucru influențează mult productivitatea personalului.

2. Sală pentru conferințe

Ședințele cu echipa, sesiunile de team building sau întâlnirile cu partenerii de afaceri au nevoie de o locație potrivită. Astfel, în loc să cheltui suplimentar și să închiriezi alte locuri, optează pentru un sediu de birouri ce are și o sală de conferințe, pe care să o folosești oricând este nevoie. Dacă aceasta vine la pachet cu dotări ca video-proiector sau tablă pentru notițe, este cu atât mai bine.

3. Un spațiu alocat arhivelor

Așa cum o debara este binevenită acasă, pentru depozitarea obiectelor ce nu le folosim atât de frecvent, o cameră pentru păstrarea actelor firmei în format fizic este foarte utilă. În acest fel, documentele sunt păstrate în condiții potrivite și în mod accesibil. De asemenea, echipa responsabilă de serviciul mutari sedii, se va ocupa de ambalarea și transportul mobilierului, aparaturii și actelor într-o manieră profesionistă.

4. Loc de recreere

Se spune că ”pauzele dese sunt cheia marilor succese.” Desigur că orice profesie trebuie luată în serios și realizată cu răspundere, dar tot mai multe firme oferă angajaților diverse facilități la locul de muncă. O zonă tip bar cu apă, sucuri sau cafea, fructe sau gustări va fi binevenită în pauza de prânz și va crea un mediu plăcut, potrivit pentru socializare.


Distribuie