4 greşeli de evitat atunci când vreti să începeti o afacere

Pentru a începe un business, veţi avea de stabilit multe lucruri înainte de a o înfiinţa. Alegerea produselor şi serviciilor pe care doriţi să le comercializaţi este foarte importantă, putând realiza în prealabil un studiu de piaţă în privinţa cercetării cererii şi a nevoilor clienţilor. Concurenta este dură, de aceea trebuie să aveţi grijă să vă distribuiţi bugetul cât mai eficient în departamentele necesare pentru a vă începe activitatea şi să vă crească treptat veniturile.

Initial veţi avea nevoie să înfiinţaţi o entitate juridică, fiind un pas obligatoriu pentru a putea începe acest drum în business. SRL-ul (societate cu răspundere limitată) este una dintre cele mai bune şi populare variante, neavând restricţii în privinţa activităţilor pe care doriţi să le desfăşuraţi şi a numărului de persoane angajate, iar în comparaţie cu un PFA, vă puteţi extinde şi internaţional pentru a maximiza vânzările.

Înregistrarea unui SRL presupune adunarea unui număr mic de documente esenţiale pentru a putea depune dosarul final la Registrul Comerţului. Pe lângă actul de identitate, va fi necesar să aveţi şi dovada unui spaţiu pentru a stabili viitorul sediu social. Multe persoane aleg propriile locuinţe, ulterior realizând că acestea au costuri anuale mai mari decât alte variante precum un serviciu de găzduire sediu social firma în Bucureşti. Costurile inchirierii unui apartament depăşesc cu mult un serviciu specializat, de aceea antreprenorii de succes au ales mereu această variantă convenabilă încă de la început.

Care sunt cele mai frecvente greşeli ale viitorilor antrenori?

Informarea în prealabil despre tot ceea ce presupune conducerea unei societăţi vă poate salva de la anumite cheltuieli neesenţiale. Însă, uneori sunt realizate anumite greşeli care vă pot afecta activitatea şi potenţialul de venit. Prin urmare cele mai frecvente greşeli sunt următoarele:

  • stabilirea sediului social în propria locuinţă – tot mai multe persoane au început să renunţe la această variantă, fiind mult prea costisitoare. Deşi la o primă vedere puteţi considera că nu veţi avea cheltuieli cu mentenanţa şi chiria, de cele mai multe ori sunt neglijate impozitele suplimentare care pot fi incluse dacă găzduiţi societatea comercială în locuinţa dumneavoastră.

  • selectarea entităţii în funcţie de activitate – anumite entităţi au impuse anumite restricţii în ceea ce privesc codurile CAEN ce pot fi selectate. O verificare anterioară vă poate ajuta în selectarea formei juridice adecvate, pentru a putea desfăşura activitatea dorită.

  • distribuirea bugetului – multe persoane fără experienţă nu realizează cât de mult contează să îşi reducă cheltuielile într-un mod concret, putând în acest fel să repartizeze capitalul în alte departamente precum cel de marketing. Promovarea produselor şi serviciilor trebuie realizată puternic, mai ales la început, mulţi antreprenori alegând platformele de social media pentru a realiza o publicitate eficienta în mediul online, dar şi alte elemente de marketing ce pot contribui substanţial în offline.

  • nu alegeţi servicii de calitate care să vă ajute în bună funcţionare a societăţii – Pe lângă găzduirea sediului social al unei firme în Bucureşti, veţi avea nevoie încă de la început de un expert contabil pentru a vă putea raporta lunar şi trimestrial situaţia financiară. Acest lucru este obligatoriu, putând fi sancţionaţi dacă contabilitatea nu este realizată corect şi la timp.

Este important să cunoaşteti cât mai multe informaţii înainte de a începe procesul de înfiinţare propriu zis, putându-vă salva bugetul stabilit de la cheltuieli inutile. Alegerea unui serviciu de găzduire sediu social este cea mai bună variantă în acest moment, separandu-va de concurenţă şi asigurandu-va succesul pe piaţă.

Lasă un comentariu