5 obiceiuri sănătoase de slăbit care garantează reușita

0

O tânără din California a devenit vedetă pe internet după ce a arătat cum a slăbit, într-un singur an, nu mai puţin de 47 de kilograme. Kiah Twisselman nu era mulţumită cu aspectul său fizic, dar nici nu reuşea să slăbească. În ciuda multor regimuri hipocalorice, nu putea să scape de kilogramele în plus. Atunci a schimbat tactica. A adoptat câteva obiceiuri sănătoase pentru slăbit şi a reuşit să ajungă la greutatea dorită.

Acum, Kiah Twisselman este life coach şi ajuta oamenii să slăbească şi să-şi îmbunătăţească viaţa. Totul a pornit în octombrie 2018. Şi-a dat seama că este nevoie de o schimbare. A făcut-o, iar acum arată aproape fenomenal.

Obiceiuri sănătoase pentru slăbit

Kiah a adoptat 5 obiceiuri sănătoase pentru slăbit şi a reuşit, într-un an, să dea jos 47 de kilograme, după care încă 10. A ajuns astfel să cântărească cu aproape 60 de kilograme mai puţin.
Sfatul ei, pentru toate persoanele, este să facă schimbările în mod gradual. Atât timp cât adopţi schimbările toate odată, nu vor fi durabile.

„Greutatea mea mi-a pus multe piedici, atât fizice cât și mentale. Mă complăceam în această situație și alegeam să nu fac lucrurile care îmi plăceau, cum ar fi să merg la lac sau la plajă cu prietenii și familia pentru că îmi era rușine să port costum de baie”, a declarat tânăra.

Conform acesteia, greutatea ei era pusă pe seama moştenirii genetice, toţi din familie fiind supraponderali.

“M-am luptat cu obezitatea toată viața mea. Am ținut o grămadă de dite la modă și am intrat într-un cerc în care pierdeam în greutatea, iar apoi după ce renunțam la dietă puneam toate kilogramele la loc și ceva în plus. Am crezut pentru o lungă perioadă că de vină pentur problemele mele cu greutatea ar fi genetică și că nu puteam să fac nimic să schimb asta. Însă, am înțeles apoi că trebuie să încetez să mă mai consider o victimă a circumstanțelor și să-mi asum deciziile, astfel încât să construiesc viața pe care mi-o doream cu adevărat”, a adăugat tânăra.

5 obiceiuri pentru a slăbi uşor şi sănătos

Încearcă-le şi tu:

  1. fă mişcare în fiecare zi, măcar 30 de minute. Mergi la plimbare, la pas alert. Ocupă-te de curte şi grădină. Explorează zona din apropierea locuinţei tale. Include în programul săptămânal câte o drumeţie etc.;
  2. trezeşte-te devreme în fiecare zi. Renunţă la a lâncezi în pat chiar şi în weekend. Acele ore sunt pentru tine. Citeşte ce îţi place, savurează-ţi cafeaua în linişte, admira peisajul etc.;
  3. elimină din alimentaţie toate produsele care te sabotează. Este vorba despre: zahăr, dulciuri, pâine, paste făinoase, mezeluri, prăjeli. Toate acestea încarcă intestinul. Chiar dacă ai ceai de pelin la dispoziție, ideal ar fi să nu ajungi în situația de a avea probleme digestive;
  4. introdu în alimentaţie cât mai mult fructe, legume şi seminţe;
  5. bea apă suficientă. Hidratează-te. Astfel, organismul va putea arde grăsimile acumulate mai repede.

La final de lună, scrie în jurnal 10 lucruri pentru care este recunoscător. Scrie de unde ai pornit şi unde ai ajuns. Ce greutate aveai înainte şi cât cântăreşti acum. Scrie, de asemenea, ce îţi doreşti sau ce obiective ai.

„Începeți ușor, alegeți doar un lucru. Obișnuiți-vă cu primul obicei nou sănătos și adaugați încă una după ceva timp. Pașii mici duc spre succes. Vă promit”, a adăugat Kiah.